مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 06:372022-07-25سياسي

فارس من| اصلاح 98 سنگ قبر با تصاویر مکشوفه


مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: در چند ماهه اخیر و پس از هماهنگی با خانواده متوفیان، 98 سنگ قبر که تصاویر مکشوفه داشتند، جمع آوری و اصلاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس،  قرار داشتن تصاویر مکشوفه بانوان روی سنگ قبر از نظر شرعی و عرفی صحیح نیست.

چندی پیش برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت کمپینی خواستار برخورد با حکاکی تصاویر مکشوفه بانوان بر روی سنگ قبرها دربهشت زهرا (س) شدند.

ایجاد انتظامات سنگ قبر برای جلوگیری از نصب سنگ های با تصاویر مکشوفه و غیرمتعارف سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در نخستین نشست خبری خود بر اصلاح این روند تاکید کرده بود و  با اشاره به اینکه برای جلوگیری از نصب سنگ قبرهایی که دارای تصویر نامتعارف و مکشوفه است همه پروتکل ها در هنگام دفن متوفی به فرد ارائه می شود و از وی امضاء گرفته می شود، گفت: با این وجود برخی خانواده ها ممکن است، نسبت به نصب چنین سنگ قبرهایی اقدام کنند.

وی از ایجاد اکیپ 4 نفره انتظامات سنگ قبر برای جلوگیری از نصب سنگ های با تصاویر مکشوفه و غیرمتعارف خبر داده بود.

 مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اخیرا در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه طبق گزارش مخاطبان فارس، همچنان شاهد تصاویر مکشوفه حجاب بانوان هستیم، گفت: درباره تصاویر مکشوفه موضع ما از روز اول حضورمان مشخص بود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اصلاح 98 سنگ قبر با تصاویر مکشوفه

فارس من| اصلاح 98 سنگ قبر با تصاویر مکشوفه